REKLAMA
Znaleziono 4696 wyników
Przegląd Inwestycyjny - inwestycje w Polsce 3/2018artykuł
Pokaż artykuł
Przegląd Inwestycyjny - inwestycje w Polsce 3/2018
Przegląd Inwestycyjny - inwestycje w Polsce -> to nowość na portalu Investmap.pl. Co kilka-kilkan...
Co słychać na rynku biurowym we Wrocławiu? [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na rynku biurowym we Wrocławiu? [RAPORT]
Firma Newmark Polska przygotowała najnowszy raport, dotyczący rynku powierzchni biurowych w stolicy Dolnego Śląska. Wrocław, to trzeci pod względem wielkości rynek biurowy w Polsce, zaraz za Warszawą i Krakowem. W 2024 roku aktywność najemców w mieście utrzymywała się na stabilnym poziomie.
Inwestorzy nadal zainteresowani Europą Środkowąartykuł
Pokaż artykuł
Inwestorzy nadal zainteresowani Europą Środkową
W pierwszym kwartale 2013 r. zainwestowano 958 mln euro przy wzroście aktywności inwestycyjnej w Cze...
Dwie nagrody dla Skanska w konkursie Eurobuild Awards 2011artykuł
Pokaż artykuł
Dwie nagrody dla Skanska w konkursie Eurobuild Awards 2011
Podczas Gali Eurobuild Awards 2011, która w ostatnich dniach odbyła się w warszawskim hotelu Hilton,...
[Polska] Technologia dla deweloperaartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Technologia dla dewelopera
Sezon wakacyjny dobiega końca. Dla wielu z nas jest porą wypoczynku, podczas gdy dla deweloperów sta...
[Warszawa] Spółka Natura nowym najemcą Eurocentrum Office Complexartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Spółka Natura nowym najemcą Eurocentrum Office Complex
Grupa Capital Park, inwestor Eurocentrum Office Complex, jednego z największych ekologicznych biurow...
[Wrocław] Soft lofty w centrum Wrocławia – jak będą wyglądać od środka?artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Soft lofty w centrum Wrocławia – jak będą wyglądać od środka?
Przedsprzedaż inwestycji Ultra Nova okazała się dużym sukcesem. Spośród 156 apartamentów i soft loft...
[Europa] Europa Środkowa nadal przyciąga inwestorówartykuł
Pokaż artykuł
[Europa] Europa Środkowa nadal przyciąga inwestorów
Polska liderem regionu
[Polska] Polska przyciąga marki z różnych części Europy. Rośnie znaczenie i udział oferty gastronomicznej w centrach handlowych. Na popularności zyskują nowe koncepty handlowe i projekty wielofunkcyjneartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polska przyciąga marki z różnych części Europy. Rośnie znaczenie i udział oferty gastronomicznej w centrach handlowych. Na popularności zyskują nowe koncepty handlowe i projekty wielofunkcyjne
Na koniec III kw. 2017 r. całkowita podaż nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce wyniosła 13,5 m...
[Wrocław] Echo Investment sprzedaje za 44 miliony euro kolejny biurowiecartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Echo Investment sprzedaje za 44 miliony euro kolejny biurowiec
Catalyst Capital, europejska firma inwestycyjna i zarządzająca funduszami w sektorze nieruchomości,...
[Polska] Najlepsze otwarcie roku na rynku nieruchomości handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Najlepsze otwarcie roku na rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Firma doradcza JLL podsumowała I kwartał 2018 r. na rynku nieruchomości handlowych w Polsce.
Co słychać na rynku powierzchni biurowych we Wrocławiu?artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na rynku powierzchni biurowych we Wrocławiu?
Jak wygląda obecnie sytuacja na rynku powierzchni biurowych w stolicy Dolnego Śląska? Podobnie, jak na innych regionalnych rynkach tego typu panuje duża ostrożność inwestorów w rozpoczynaniu nowych projektów. Knight Frank przeanalizował sytuację we Wrocławiu.
Koniec gorączki kredytowej. Wysokie ceny mieszkań zniechęcają Polakówartykuł
Pokaż artykuł
Koniec gorączki kredytowej. Wysokie ceny mieszkań zniechęcają Polaków
O 31,7% r/r spadła wartość zapytań o kredyty mieszkaniowe w lipcu 2024 r. – informuje BIK Indeks Popytu na Kredyty Mieszkaniowe. Wartość Indeksu oznacza, że w lipcu 2024 r., w przeliczeniu na dzień roboczy, banki i SKOK-i przesłały do BIK zapytania o kredyty mieszkaniowe na kwotę niższą o 31,7% w porównaniu do lipca 2023 r.
Stokrotka kontynuuje ekspansję. Otworzyła 36 nowych sklepów własnychartykuł
Pokaż artykuł
Stokrotka kontynuuje ekspansję. Otworzyła 36 nowych sklepów własnych
W 2024 roku Maxima Grupe, która prowadzi sieci handlowe Maxima w Litwie, Łotwie i Estonii, Stokrotka w Polsce, T Market w Bułgarii oraz sklep internetowy Barbora w krajach bałtyckich, kontynuowała realizację strategicznych projektów i zwiększyła inwestycje w rozwój biznesu. Takie podejście zapewniło zrównoważony wzrost przychodów i utrzymanie pozycji rynkowej w krajach bałtyckich, Polsce i Bułgarii pomimo spadku inflacji cen żywności i wzmożonej konkurencji.
Ożywienie na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce artykuł
Pokaż artykuł
Ożywienie na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce
Prognozowane ożywienie na rynku inwestycyjnym potwierdzają wyniki drugiego kwartału 2024 roku. Łączna wartość inwestycji w nieruchomości komercyjne w Polsce wyniosła w tym czasie ponad 1,3 mld EUR i była najwyższą kwartalną wartością od ponad roku. Największy udział w strukturze transakcji przypadł sektorowi biurowemu – 46%.
Spadek dostępności atrakcyjnych biur w centrum Warszawy [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Spadek dostępności atrakcyjnych biur w centrum Warszawy [RAPORT]
Według raportu firmy doradczej Newmark Polska „Office Occupier – Rynek biurowy w Warszawie, I kwartał 2024 r.” warszawski rynek biurowy wkracza w okres intensyfikacji działań w zakresie konwersji i modernizacji budynków biurowych. Wraz ze spadkiem dostępności biur w centralnych lokalizacjach w pierwszym kwartale br. wzrosło zainteresowanie najemców biurowcami położonymi poza centrum. Aktywność deweloperów utrzymuje się na stabilnym, choć stosunkowo niskim jak dla Warszawy poziomie, przy znaczącej koncentracji w strefach centralnych, na które przypada prawie 90% całkowitego wolumenu powierzchni biurowej pozostającej w budowie.
Rekordowa aktywność najemców na krakowskim rynku biurowym [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rekordowa aktywność najemców na krakowskim rynku biurowym [RAPORT]
Według raportu firmy doradczej Newmark Polska „Office Occupier – Rynek biurowy w Krakowie”, ubiegły rok upłynął pod znakiem rekordowej aktywności najemców, którzy w większości decydowali się na pozostanie w dotychczasowych lokalizacjach. Świadczy o tym 58-procentowy udział renegocjacji w całkowitym popycie odnotowanym w Krakowie w ubiegłym roku. Z kolei deweloperzy nadal uzależniają rozpoczęcie budowy kolejnych biurowców od zabezpieczenia inwestycji umowami przednajmu. Dzięki wciąż stosunkowo dużej ilości niewynajętej powierzchni w istniejących budynkach biurowych najemcy mogą stosunkowo łatwo znaleźć odpowiednie dla siebie biuro w dogodnej lokalizacji.
Kraków, Wrocław i Trójmiasto liderami popytu na biura [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Kraków, Wrocław i Trójmiasto liderami popytu na biura [RAPORT]
Według raportu firmy doradczej Newmark Polska „Office Occupier – Rynek biurowy w regionach”, w 2024 roku aktywność najemców na rynkach biurowych w największych regionalnych miastach Polski (Kraków, Wrocław, Trójmiasto, Katowice, Poznań, Łódź, Lublin, Szczecin) utrzymywała się na stabilnym poziomie, a roczny wolumen transakcji najmu przewyższył średnią z ostatnich pięciu lat.
Z Warszawy prosto do Arabii Saudyjskiej w niecałe 7 godzin! PLL LOT uruchomią połączenie z Rijademartykuł
Pokaż artykuł
Z Warszawy prosto do Arabii Saudyjskiej w niecałe 7 godzin! PLL LOT uruchomią połączenie z Rijadem
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomią kolejne nowe, międzykontynentalne bezpośrednie połączenie lotnicze. W 2024 roku rozpoczną się regularne loty na trasie z Warszawy do Rijadu w Arabii Saudyjskiej. To kolejny krok zgodny z długoterminową strategią Polskich Linii Lotniczych LOT na lata 2024-2028.
Najwięcej nowej powierzchni handlowej w Polsce od blisko dekady [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Najwięcej nowej powierzchni handlowej w Polsce od blisko dekady [RAPORT]
Międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację w sektorze nieruchomości handlowych w Polsce. W ubiegłym roku deweloperzy ukończyli ponad pół miliona mkw. nowej powierzchni handlowej, co jest najlepszym wynikiem, jaki zanotował polski rynek od 2015 roku. Wysokiej aktywności deweloperskiej towarzyszyło rosnące zainteresowanie nowych marek handlowych i, co ważne, poprawiające się nastroje konsumentów, które przełożyły się na wzrost sprzedaży detalicznej.
REKLAMA